I JORNADA ‘UPV Innovació’: INNOVAR AMB ÈXIT DES DE LA UPV

Jornada UPV Innovación

Què és?

La I Jornada UPV Innovació és la trobada de referència entre investigadors, emprenedors i agents I+D+i amb la finalitat de compartir activitat d’innovació amb segell UPV.

A qui es dirigeix?

Personal Docent i Investigador i gestors de recerca i desenvolupament i innovació de la UPV i el seu ecosistema d’innovació.

Què aporta?

Aquesta primera trobada és l’oportunitat per a actuals investigadors i futurs innovadors de materialitzar les idees i resultats d’I+D de manera sostenible amb el suport dels agents d’I+D+i de la UPV.

Programa Provisional

9:00 h     Inauguració

Francisco José Mora, Rector

9:15 h     Conferència Convidada

Juan Martínez Barea, Fundador i CEO de Universal DX

10:15 h   UPV Innovació: Programa UPV de promoció de la innovació en l’entorn socioeconòmic

Fernando Conesa, Cap de Servei I2T

Salvador Coll, Director Ciutat Politècnica de la Innovació

10:45 h   Café

11:15 h   Bones pràctiques de la UPV en instruments d’innovació i col·laboració

Presenta: José Esteban Capilla, Vicerector d’Investigació, Innovació i Transferència

Relacions en I+D amb empreses

• José María Desantes, Instituto CMT-Motores Térmicos
    • Jaime Prohens, Instituto Universitario de Conservación y Mejora de la Agrodiversidad Valenciana – COMAV

Patents i programari amb llicencia

• Josep Ramón Medina, Instituto de Transporte y Territorio – ITT
    • José Gonzálvez, Instituto de Ingeniería Energética – IIE

Creació i desenvolupament de Spin-off

• Alfons Crespo, FentISS
    • José María Benlloch, Tesoro Imaging, Oncovision

Internacionalització

• Narcís Cardona, Instituto de Telecomunicaciones y Aplicaciones Multimedia – iTEAM
    • Sandra Boni, Instituto de Gestión de la Innovación y el Conocimiento – INGENIO

Projectes Horizonte 2020: ERC y Reptes Socials

• Ivana Gasulla, Instituto de Telecomunicaciones y Aplicaciones Multimedia – iTEAM
    • Jon Ander Gómez, Pattern Recognition and Human Language Technology – PRHLT

12:30 h   Innovadors UPV

Presenta: José Millet, Vicerector d’Ocupació i Emprenedoria

Spin-off UPV

• iPresas, VLC Photonics, AWSensors, EXOS, CALSENS, Kerionics, Solver ML, Senolytx, iPronics

Start-up UPV de base tecnològica

• Pyro, Nespra, Exponentia, Solatom, Tyris, Zeleros, Bounsel, Witrac

Generación Espontánea

• Data UPV, FSUPV Driverless, Hyperloop, MotoR-UPV, WattMobile

13:30 h  Clausura

Mónica Bragado, Presidenta Consell Social

A continuació es disposarà un aperitiu “networking”

14:00 h  Fi trobada

Com registrar-se?

Les persones interessades poden registrar-se gratuïtament mitjançant aquest enllaç (abans del 5 de febrer 2020).

Quan i on?

Divendres, 7 de Febrer 2020.

Auditori Cub Blau, Ciutat Politècnica de la Innovació UPV.

Retransmissió per streaming: http://www.upv.es/endirecto/CPI

A les xarxes socials: #JornadaUPVInnovacion i en Twitter: UpvInnovacion

Qui organitza?

UPV Innovació és el programa UPV de promoció de la innovació en l’entorn socioeconòmic.

Les unitats implicades en aquest programa són la Fundación CPI, el Servei de Promoció i Suport a la Investigació, Innovació i Transferència, CPI 2020, el Servei Integrat d’Ocupació, IDEAS UPV, el Centre de Formació de Postgrau, l’Escola de Doctorat, Generación Espontánea i la Unitat d’Orientació d’Innovació Empresarial promoguda des del Consell Social.

La coordinació d’aquestes unitats s’estableix amb els següents principis:

• Generar sinergies entre les unitats UPV que intervenen en la relació amb empreses.
  • Establir col·laboracions externes procedents de l’entorn empresarial.
  • Generar interacció entre els grups d’investigació com a font d’oportunitats d’innovació.
  • Dialogar amb les Estructures d’Investigació per a orientar la activitat en benefici d’aquestes.

Més informació: comunicacion.innovacion@upv.es

I Jornada UPV Innovación

Logo AVI GVA

Informació de l'esdeveniment

Data: 07/02/2020 - 07/02/2020

Espai: Auditorio Cubo Azul. Ciudad Politécnica de la Innovación, UPV

Adreça: Universitat Politècnica de València, Camino de Vera, s/n 46022 Valencia.